Micha - Unni får vila!

Skrivet 2011-12-07 Klockan 19:18:32

Idag fick Unni vila, jag hann nämligen inte till stallet. Sandra var så otroligt snäll och frågade om hon skulle ta Unni till mig och jag sa ju självklart ja så jag inte skulle behöva stressa med henne. Men nu så slutar jag jätte tidigt imorgon! Slutar vid 12:00 i skolan, ska luncha med pappa och sen rida Unni och ta hand om Sacke.
Sen ska jag skynda mig in till stan och julklapps handla med mina fina underbara vänner!:) 
Men ska försöka få ihop lite inlägg till imorgon också så ni har något att läsa ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!