Micha - Dags att Putsa utrustning!

Skrivet 2011-11-28 Klockan 14:22:11

Jaha... Jag ska börja dra mig ut till stallet för att putsa... Jag är inte alls sugen egentligen asså kan jag tala om! Haha xD Men jag älskar att ha rena och fina saker, kan även meddela att nästan mer än hälften av mina lindor är använda och jag har inte rullat ihop dom ennu... Så det ska jag också göra antar jag. Vi snackar inte om tre par eller så heller... Kanske 6 par med lite tur, och ett par i detta fall är ju 4 lindor. Så tänk hur länga jag kommer behöva linda nu... Men aja, jag får skylla mig själv. Haha :P
Men hur som helst så är det ju alltid lika underbart när allt är färdigt och man känner sig ju alltid väldigt duktig när man har gjort allting klart, det är ju antagligen inte bara jag som känner igen den känslan. Haha :)
Men aja, detta är allt jag måste göra:
Putsa 2 sadlar
4 träns
1 par ridstövlar
5 pannband
1 par skydd
tvätta 2 par skydd
Linda ihop ungefär 6-7 par lindor. (4x6=24 lindor -.-)

Sen efter det är det väl 'matlagning' till Unni, mocka, vatten rida m.m. Hehe :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!